Leeuw van de Export 2022
-

Leeuw van de Export 2016

In 2016 sleepte MediaGeniX de Leeuw van de Export in de wacht in de categorie ‘Bedrijven met 50 of meer medewerkers’. Het technologiebedrijf uit Groot-Bijgaarden ontwikkelt en implementeert overal ter wereld het broadcastmanagementsysteem WHATS’On. Daarmee beheren mediagroepen de volledige flow en planning van hun radio-, tv- en contentkanalen.

     

    Snel evoluerend

    MediaGeniX is Europees marktleider, maar focust ook op verre exportmarkten. In 2015 opende het bedrijf bijvoorbeeld een kantoor in Singapore en een vestiging in Thailand. Dat de Vlaamse-Brabantse kmo niet op haar lauweren rust, is duidelijk. Naast de geografische expansie is MediaGeniX actief in een zeer snel evoluerende sector. Mediagroepen verwachten van hun softwarepartner dan ook continue innovatie.
     

    Cocreatie scoort

    MediaGeniX overtuigde de jury van de Leeuw van de Export met een ijzersterk dossier. De kmo is actief op vijf continenten en kan uitpakken met een indrukwekkend klantportfolio. Bovendien brengt MediaGeniX maar liefst drie updates van WHATS’On per jaar. Die worden telkens grondig voorbereid in nauwe wisselwerking met klanten via gebruikerscommunity’s en testsessies. De jury kon die cocreatie erg waarderen.
     

    ID MediaGeniX (2015)

    • Locatie: Groot-Bijgaarden
    • Aantal medewerkers: 75
    • Omzet: 21 miljoen euro
    • Exportaandeel in de omzet: 73%
    • Aanwezig in: 25 landen
    • Website: www.mediagenix.tv

    Benieuwd wie de andere Leeuwen zijn?

    U ontdekt ze allemaal in onze eregalerij.

    MET DE STEUN VAN DEZE BEDRIJVEN EN ORGANISATIES

    Achter de Leeuw van de Export scharen zich verschillende sponsors. Sommige al sinds jaar en dag. Stuk voor stuk zijn het ondernemingen en organisaties die met hun kennis en expertise bedrijven bijstaan bij export en internationaal ondernemen.

    Hoofdsponsors

    Sponsors